środa, 23 października 2013

Od Mortem

W furii zmieniłam się w...zmieniłam postać :

Wtedy zastosowałam technikę której nauczyłam się od mojego starego przyjaciela, Son Goku!;)
-Kaioken 5!-Krzyknęłam i wielką prędkością wzniosłam się w górę po czym użyłam kolejnej techniki mojego przyjaciela.
-Kha-Me,Kha-Me,Haaa!-Wrzasnęłam a z moich łap wystrzeliła niebieska energia i przedziurawiła Kiru.
-Teraz technika Gotenksa!Super Duch Kamikaze!-Po tych słowach z mojego pyska wyleciało dziesięć białych duchów o głowach wyglądających jak moja i moim głosie.
-Duchy!Na nią!-Rozkazałam,wtedy duchy otoczyły Kiruche i każdy z nich ją delikatnie dotknął.
-To ma być ta twoja końcowa technika?!-Zadrwiła Kiru.
-Czekaj!-Powiedziałam i w tym momencie duchy wybuchły!
-Ja...ja...jak to!!!??-Krzyknął Harakiri którego siostry już tam nie było.
-Jeśli duch czegoś dotknie, natychmiast wybucha!-Wyjaśniłam i mrugnęłam do niego.Po Kiru zostały tam tylko rozwalona głowa i kilka złamanych i spalonych kości.
<C.D.N.>
Harakiri?<3

~Zapamiętajcie,nigdy nie kwestionujcie potęgi Dragon Balla!!!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz