środa, 23 października 2013

Od Harakiri'ego & Kiru

Podszedłem do kości. Popatrzyłem na nie i stwierdziłem że to nie jest Kiru. Kiru najwyraźniej prze teleportowała się do swojego własnego wymiaru. To były kości jakiegoś przypadkowego wilka. Nie zdziwiło mnie to.
- To gdzie teraz ona jest? - zapytała Mortem
- U Jade. Jej pierwszy przyjaciel. Psychopata. - mruknąłem
- Jakiej Jade? - zdziwiła się Mysterium
- Coś takiego jak Jeff the Killer. Tylko że.. Jade jest groźniejsza i poza tym zabija swoją ofiarę jak się ją zobaczy. A Jeff'a widziało pare osób i żyją.
- Nie słyszałam.  - mruknęła Fate
- Nie dziwię się. Ją zna tylko mała grupa osób które możliwe że już nie żyją.
- Jak ona wygląda? - zapytała się Morten
- Ma bladą skóre, ciemnobrązowe włosy.. Koszulę w czerwoną kratę i czarną koszulkę bez rękawów. Ma glany i w nich nosi dwa ostre jak brzytwa noże. Ma też wiele innych morderczych narzędzi.
<C.D.N>
Kto dokończy? ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz