niedziela, 20 października 2013

Nowy Zabójca & Przywódca polowań: Red Spirit



Imię:  Red Spirit
Ksywa: różnie na mnie mówią, najczęściej Cień
Wiek: 155 lat (wilki cienia są śmiertelne ale mogą dożyć dłuugich lat)
Data urodzenia: 28.08
Płeć: Hermafrodyta
Kolor Krwi: Biała
Stanowisko: Zabójca & Przywódca Polowań
Klan: Klan Cienia
Rasa: Wilk Cienia
Charakter: Ponury, samotny, groźny, chamski, okrutny
Moce: potrafi zmienić kształt przedmiotów i cienia. Umie również przybrać wygląd cienia i się w nim skryć
Lubi: być sam
Nie lubi: towarzystwa, obrażania go i mówienia że jest "obojniakiem"
Boi się:
Nienawidzi: swojej rodziny która go porzuciła przez odmienność płci
Rodzina: Porzucony
Potomstwo: Nie może mieć
Partner/ka: Nie chce mieć
Motto: "Nie oceniaj książki po okładce, a mnie po wyglądzie"
Opis życia: Zostałem porzucony przez moją płeć. Byłem inny niż wszyscy inni i nabijano się ze mnie
Inne zdjęcia:
W furii:
Właściciel: PaniSilver

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz