piątek, 25 października 2013

Od Harakiri'ego & Kiru

Kiru:
Postanowiłam wreszcie wyjść z mojego świata i iść po skrzynkę. Schowałam się w krzakach i patrzyłam co robią Alphy. Uznałam że mogę spokojnie wydostać moją duszyczkę z podziemi. Gdy byłam już na miejscu tylko szybko popatrzyłam czy nikogo nie ma i szybko zaczęłam kopać. Udało się. Wydostałam drewnianą skrzynkę na powierzchnię. Wtedy przyszła Mortem. Patrzyła na mnie ze zdziwieniem i strachem w oczach. Myślałam sobie że myśli że zabiłam jej szczeniaka. Chciała się wycofać lecz ja byłam szybsza i prze teleportowałam się do mojego wymiaru. Ponownie.
Harakiri:
Gdy Goku nauczył mnie wszystkiego przybiegła zrozpaczona Mortem.
- Harakiri! Ona znowu to zrobiła! Zabiła kolejne szczenie! - wrzasnęła z łzami w oczach
- Nie. Zabiła tylko dwójkę.
- A to co miała w skrzyneczce? - zdziwiła się
- To jej dusza. - mruknąłem
- Jak to dusza?
- Kiedyś walczyła z naszym ojcem a ten rozszczepił jej duszę na dwie połowy: dobrą i złą. Dobrą zamkną w skrzynce z myślą że zabrał złą duszę i zakopał na naszym terenie. Teraz Kiru chce odzyskać to i zniszczyć.
<C.D.N>
Mortem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz