piątek, 18 października 2013

Od Harakiri'ego & Kiru

- Wasz ojciec jest dziwny.. - mruknęła Kiru
- Wiem. - powiedziała siostra Morten
- Jak wy..? - zdziwił się Hades - jakim cudem..?!
-  Normalnie - mruknąłem
- Hadesie.. - zaczęła Kiru - zesłano na mnie wiele potworów, groźniejszych od twoich synków. I nigdy nie przegrałam. Więc dlatego mnie nazwałeś "Bożkiem Śmierci". Inni używają nazwy "Matka Morderców" ale niech ci będzie.. - zakończyła Kiru podchodząc do Morten. Machnęła tylko raz kosą i wszystkie łańcuchy się zerwały. - A co do ciebie Mysterium, policzymy się innym razem. Tylko my dwie, moja kosa, cmentarz i śmierć. - powiedziała
- Mysterium? O co tu chodzi? - zdziwiła się Morten
- Od wielu lat walczymy ze sobą. Nienawidzimy się. Zawsze gdy walczymy jest remis. Żadna z nas nigdy nie wygrała pojedynku między nami i tak jest do dziś.
<Morten?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz