piątek, 6 września 2013

Od Mortem

Co!?-Warknęłam i natychmiast teleportowałam się do siostry Harakiri'ego.
-Ty parszywa świnio!-Krzyknęłam do niej.
-Jak mogłaś mi to zrobić?!Myślałaś że się nie dowiem!?Podłożyłaś mi fałszywą księgę wilków śmierci!A pomyśleć że ja ci darowałam życie!
-Mortem,o czym ty mówisz!?-Zapytał zszokowany Harakiri.
-O tym że twoja siostra kiedyś ze mną walczyła,już miałam ją zabić,lecz darowałam jej życie!
-Kiedy z nią walczyłaś?-Zapytał.
-Jeszcze się nie poznaliśmy,miałam na nią zlecenie lecz odcięłam głowę bardzo podobnej wilczycy i skłamałam że to ona.
-Dlaczego darowałaś jej życie?
-Bo dała mi księgę wilków śmierci!Lecz kiedy spałam za pewne mi ją zabrała i podłożyła fałszywą księgę!Wrrr...-Zawarczałam na oszustkę.
Harakiri odpisz,brak weny xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz