czwartek, 30 stycznia 2014

Od Triss

Moje ciało...Hahaha!Dała się nabrać!Myśli że "To" jestem ja!Jak ja kocham zdolność zmiany wyglądu!I w dodatku pomyślała że przejęłam jej moc, a ona wydłubała mi oczy!Wtedy moje oczy mi odrosły!

Wstrząsnęłam moją czerwono-czarną kitą.
Ja i Geralt stanęliśmy do walki ramię w ramię.Byłam sobą.Cała nasza wataha, nawet Harakiri byli z nami!
-Choć boli mnie że już nie jesteśmy razem i tak cię kocham!- powiedział i mnie pocałował.
Walczyliśmy.
PSC - Geralta i Triss przez Aimo
Black and Green... by Kobra-wolf











Cała nasza armia, nawet Anthro :


 





Anthro są silni, to nasi kuzyni ale niektórzy ich nie lubią.
Gdy pokonaliśmy Armię KiRu i sforsowaliśmy jej pałac ona stanęła pod murem.
Arie, Anthro księżycowy kot rzuciła się na KiRu.

KiRu ukąsiła ją, jad z jej śliny natychmiast zaatakował.
-Arie!-Krzyknął Miro, jej partner od 300 lat...
Duch Arie uniósł się nad nim, przytulili się :

-Zgiń KiRu!-Krzyknął i skoczył na nią waląc w jej serce piorunem...
-To jeszcze nie koniec!-Warknęła KiRu i zmieniła się w czarną mgłę.
<Harakiri?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz