czwartek, 23 stycznia 2014

Od KiRu

- Chyba sobie żartujesz.. Hihihi.. - zachichotałam
- A masz jakieś inne podsumowanie? - warkną odpychając od siebie wilczycę
- Ile razy mam to z tobą przerabiać, że jestem.. Inna? - zapytałam się
- Ha, ha no to kim ona jest? - zapytał
- Teraz to nie jest ważne.. - zaśmiałam się - nie chcę czekać aż wreszcie zrozumiesz co zrobiłeś, więc.. Sama dokończę to co miałam zrobić.. - mruknęłam i pokazałam swoją nową kosę z wszystkimi częśćmi Getta.
- Kiru! - warkną Harakiri
- No co? - zachichotałam
- Z kąd masz wszystkie części Gett'a?!
- Nigdy się nie dowiesz! - zaśmiałam się podchodząc do Harakiri'ego
- Co ty chcesz..? - nie dokończył. Jednym uderzeniem zabrałam jego duszę. Ten upadł na ziemię i z miejsca uderzenia zaczęła się wywijać taśma z jego historią.
- No to już jest twój koniec! - zarechotałam się idąc do Getta. Gdy już byłam przed jego jaskinią chciałam już go zabić. Podjarałam się tym trochę. Gdy stałam przed Gettem ten zapytał:
- Czy już zabiłaś osobę której chciałaś się pozbyć? - zapytał
- Właśnie przed nią stoję.. - zachichotałam
- Co ty chcesz uczynić?! - warknął
- Pozbawić cię tronu! - zaśmiałam się
- Tato co się..? - do pokoju wkroczyła zapłakana Morten
- Dawno się nie widzieliśmy Morten! Ghihihi.. HAHAHAHAHA!!
- Czego chcesz Kiru? - zapytała się
- Zdobyć tron. Tylko tyle!
- Po co? - mruknęła
- Chcę przejąć władze nad światem! - uświadomiłam to jej
- Tato.. Nie pozwolisz jej prawda? - zapytała błagalnym głosem
- Niestety muszę jej na to pozwolić.. - mruknął ze smutkiem w głosie
- Co?! - zdziwiła się
- Hah, to może przetestuję moich nowych przyjaciół? - zadrwiłam wskakując na mur. Pstryknęłam palcami a z ziemi zaczynały wyłazić martwe wilki.
- Co do?! - warkną Gett
- Mojej armi nieumarłych nie pokonacie.. Ghihihi.. - zachichotałam oglądając to zdarzenie
- Zaraz.. - powiedziała Morten - Harakiri! - w gromadzie wilków zombie zobaczyła Harakiri'ego
- Hihi..
- Co mu zrobiłaś?! - warknęła Morten
- A co nie widzisz? - zapytałam

C.D.N
Ghihihihi.. Hahahaha! Mnie nie pokonacie bezradne istoty! ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz