poniedziałek, 27 stycznia 2014

Od KiRu

- Przywykłam, że mnie obrażasz i wyzywasz.. Ghihihi.. - zachichotałam
- O i widzę, że mam przewagę liczebną! - ucieszyła się Ciri
- Mylisz się.. Nie wiesz, że ja nadal mam swoją martwą armię i do tego wilki z mojego wymiaru?
- C-co? Czyli was będzie jeszcze więcej?! - warknęła Triss
- Ymm.. Yeah? - westchnęłam
- Jak będzie trzeba to ich pokonamy! - powiedziała stanowczo Ciri
- Naprawdę? - zdziwiłam się - HAHAHAHAHAHAHA!! - zaśmiałam się
- Co Cie tak bawi?! - mruknęła Triss
- Jak niby pokonacie wilki które są takie same jak ja?! HAHAHAHAHA!!! - zadrwiłam
- Czyli nie tylko macie przewage liczebną ale te wilki.. Mają też kosy? Miecze? I inne mordercze rzeczy?! - przestraszyła się Triss
- Otóż tak! Ghihihi.. - zachichotałam
- Przestań się tak zachowywać! - warknęła Ciri
- No wiesz..? Geniusza nie poznać na pierwszy rzut oka! - uśmiechnęłam się sadystycznie
- Mogłabyś odgarnąć te włosy z pyska?! Chcę pogadać z Tobą twarzą w twarz! - mruknęła Triss
- Hmm.. No w sumie czemu niee.. - zamyśliłam się (Triss miała rację. Długie włosy przykrywają moje oczy, lecz ja i tak wszystko widzę)
- To zrobisz to czy mamy czekać na cud ? - mruknęła Ciri
- No niech wam będzie. - mruknęłam. Odgarnęłam włosy z oczu. Nikt oprócz pewnej osoby nie widział moich oczu. Gdy otworzyłam je wszyscy zaniemówili.
- Hmm.. Nie przypuszczałem, że masz takie zielone oczy.. Kiruś - mrukną Harakiri
- No. Takie mam oczy. - zachichotałam
C.D.N
Ghihihihi.. Mam zielone gały paczeniowe ! ;D
A! Macie jeszcze obrazek KiRu żeby nie było że nie wiecie jak wygląda :P
Jak by cuś ja to narysowałam ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz