piątek, 30 sierpnia 2013

Od Mortem

-Co to za frajerzy?!Zabiłabym ich z pazurem w dupie i ku**a kagańcem na pysku!-Zadrwiłam.
-Zabawimy się w wojnę watah?-Spytałam.
-Chętnie,jeńców sprzedamy jako niewolników,jesteśmy bogaci w pieniądze a oni w zwierzynę zajmując ich tereny będziemy mieć tyle jedzenia że nam brzuchy pękną!
-Mi bardziej chodzi o zemstę!-Powiedziałam.
-Oni kiedyś ze mnie zadrwili!Związali mi niezniszczalną magiczną wstążką pysk i nigdy nie będę mogła jej zdjąć,ta chusta należała kiedyś do wilczego Zeusa i dlatego żaden wilk oprócz zeusa nie może jej zdjąć,a on żąda "takich" zapłat od kobiet,ja nie zamierzam się przespać z tym pi********m seksoholikiem!
-Zemścisz się na nich jutro o zmierzchu!-Powiedział i zaczął się śmiać,dołączyłam do niego.
<C.D.N.>
Harakiri dokończysz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz