wtorek, 1 kwietnia 2014

Od Triss, a może raczej Honor-Wszystko jak dawniej...ale nie do końca.

-Mam złe wiadomości siostry.-Powiedział.
-Jakie?-Spytałam.
-KiRu złamała zasady wymiaru Alpha(Nasz wymiar), a tym samym zniszczyła świat.Gett był zły ale utrzymywał równowagę tego świata.Kochasz siostrę?-Spytał Harakiri'ego.
-Tak...-Odpowiedział niechętnie Harakiri.
-W takim razie trzeba cofnąć czas do momentu kiedy Gett chciał zniszczyć waszą miłość.Wszystko będzie jak dawniej, a ja powiem Gettowi że już pora...zanim czas upłynie.-Westchnął.
-Co?-Zdziwił się Harakiri.
-W dniu kiedy KiRu zabiła Getta był on osłabiony.Czerpie on siły z magii białej i czarnej-z ich równowagi, a KiRu zniszczyła wtedy białą magię.Niedługo nastąpi zagłada.Trzeba wybrać nowego króla.Lub królową...-Mówiąc to ukłonił się przede mną.
-Wasza wysokość...-Uklękłam, a on włożył mi na głowę koronę równowagi.

-Na szafirowe morza, oceany, jeziora...na diamentowe chmury, wiatr i śnieg...na szmaragdowe drzewa, kwiaty i trawę...na rubinowe wulkany i ogień...na wszelką równowagę tego świata!Mianuje cię nową władczynią wymiaru Alpha!Niech twe serce wybierze towarzysza twego życia które mianuje wiecznym...-Krzyknął.
Z moich oczu wydobył się szmaragdowy blask...opuściłam swą ziemską powłokę na rzecz odzwierciedlenia mojej duszy...

-Wybieram sprawiedliwie mą prawdziwą miłość i godnego władcę...Harakiri'ego.Mym imieniem będzie Honor który tego dnia mi zwróciłeś Święcimirze.-Gdy to powiedziałam na głowie Harakiri'ego pojawiła się korona...a na pysku Święcimira uśmiech.

<Harakiri?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz